Världens bästa

Jag känner så obeskrivligt mycket kärlek till denna lilla underbara pälsvarelse som alltid ser efter mig och förgyller mitt liv. När jag är ledsen eller har gjort mig illa någonstans kryper han in under täcket och lägger dig tätt emot mig med sin mjuka päls. När jag ska vakna på morgonen slickar han mig i ansiktet. Ibland dansar han glädjedans runt mina ben bara för att jag är hemma, för att vi är ute eller för att det är fint väder och alldeles nyss somnade han nöjt i mitt knä för att jag äntligen kommit hem från en dags jobbande.
Så himla mycket tur och lycka att just han bor här hos just mig. <3


2 kommentarer:

  1. Har inget speciellt att kommentera egentligen, men vill ändå att du ska veta att din blogg är en av dom bästa (även om jag inte hinner läsa så ofta) och jag får en slags sinnesro av att läsa <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad glad jag blir av att höra det. :) Tycker det har varit roligt att följa er också, så hoppas att du kommer igång med bloggandet igen på nåt vis (om det känns kul igen). <3

      Radera